2014. szeptember 29., hétfő

Tejeskávé színű körömlakk | Moyra 105

Sziasztok:)
Tegnap megmutattam a kedvenc őszi lakkjaimat és ott láthattátok ezt a lakkot:) Érdekelt is titeket a tesztje , úgy hogy ma meg is mutatom. Amikor ezeket a sorokat olvassátok már 4 napja virít a körmeimen és sehol egy kopás.
 A körmeimen 1 rétegben látható , ami gyorsan meg is száradt. A helyi fodrászkellékesben vettem 320 Ft-ért. Az ecsete a hosszúkás vékony , hosszúkás , de ennek ellenére könnyedén lehet vele festeni.
Már régóta akartam egy ilyen tejeskávé színű lakkot így őszre és sikerült megtalálnom az igazit:)
Tetszik nektek a lakk??

12 megjegyzés:

  1. Szerintem ez lila :) 4 nap az jó, én is azért szeretem a Moyrát, mert olcsó és tartós.

    VálaszTörlés
  2. Én szürkéslilának látom :D Nagyon szép, különleges színe van, tetszik!:)

    VálaszTörlés
  3. Az én képernyőmön is lilás színe van :) Becsapós szépség :)

    VálaszTörlés
  4. Hm, itt meg kakaó színűnek tűnik :D Mikor a közös képen láttam tényleg tejeskávés volt.

    VálaszTörlés
  5. Egy réteg? Remek, de én mindig kettőt kenek fel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen :) úgy gondoltam elég lesz 1 réteg is :)

      Törlés
  6. Pont most kenem fel éppen ezt a lakkot. :D Annyira tetszik most a színe. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!