2014. szeptember 28., vasárnap

Kedvenc őszi lakkjaim 2014

Ma megszeretném nektek mutatni a kedvenc őszi lakkjaimat. 
Amint láthatjátok 4 db Moyra és 1 db China Glaze lakk a kedvenc őszi lakkom.

A CG lakkot még 1000 Ft-ért vettem júniusban. Két  rétegben tökéletesen fed és hamar megszárad. Bejegyzés róla itt van.

A Moyra 606-os lakkja már 2 éve meg van , és még mindig nagy kedvencem. A Pastel shades kollekcióból származik. Bejegyzést róla itt olvashattok .

Ezt a lakkot még múltkor vásároltam , tesztet még nem olvashattatok róla , de ami késik nem múlik.

A Moyra 21-es lakkját még tavaly vettem , azóta is nagy kedvencem . Teszt róla itt.

Ezt a lakkot szintén múltkor vettem , róla is hamarosan lesz teszt. száma a 105-ös.

Nektek mi a kedven őszi lakkjaitok ?

10 megjegyzés:

  1. A 105-re kíváncsi vagyok, nekem a 104-es van meg, de az inkább nude-fehér, ez meg barna. 2 éves lakkod is van, nem semmi, nekem csak Opiból van 2 éves, a többi elfogyott, igaz, én állandóan lakkos körmökkel mászkálok, kézen-lábon, télen-nyáron :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben , akkor holnap fel is teszem róla tesztet :) Az is biztos nagyon szép:) Nekem még a legelső Avon lakkom is meg van , igaz már eléggé a végét járom .

      Törlés
  2. Engem is a 105-ös érdekelne, nagyon szép tejeskávé színnek tűnik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg nagyon szép szín :) holnap meg is mutatom :)

      Törlés
  3. Csak hajrá, én is kíváncsi vagyok arra a tejeskávéra! :))

    VálaszTörlés
  4. Ó a 105-ös nagyon szépnek tűnik, kíváncsi vagyok rá! :)

    VálaszTörlés
  5. A 21-es és a 105-ös nálam is listán vannak. Tulajdonképpen akkor találtam ki az őszi színes kihívást, amikor azt fontolgattam, hogy elő kellene már őket vennem. :D

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!