2014. szeptember 28., vasárnap

Díjat kaptam #5

Ismét megkaptam ezt a díjat , csak most Die_lertől   kaptam.

Szabályok:
- írjunk magunkról 11 tényt
- meg kell válaszolni 11 kérdést, melyet a díjátadód írt
- 11 embernek tovább kell(ene) adni
Ugyanazokat a tényeget írtam most is , amit múltkor , remélem nem baj.

1. Utálom a kelbimbót.
2.Kedvenc tantárgyam a német és a történelem
3.Szeretek énekelni , ha egyedül vagyok.
4.Kedvenc évszakom a nyár és az ősz.
5.Tegnap szüreti fesztiválon voltam
6.Lassan 1 éves lesz a blog:)
7.Kedvenc színem a kék és a menta<3 
8.Kb. 7 hónapja szemüveges vagyok.
9.Nagy kedvencem most a Konyhafőnök :)
10.Kedvenc tortám a dobostorta .
11. Imádom a homoklakkokat <3
A kérdések:
1. Évszaktól függően választod meg a ruháid színét? 
Nem szoktam.
2.  Hány éves voltál, mikor először honlapot nyitottál?
Talán kb.8 éves lehettem .
3.  Minek/kinek a hatására kezdtél blogolni?
Barátnőm hatására kezdtem el blogolni. Először úgy volt ,hogy együtt nyitunk egy blogot , de megbeszéltük és külön-külön nyitottunk.
4.  Melyik a kedvenc évszakod, és miért?
Tavasz , mert akkor nyílnak ki a virágok . Megújul a természet :)

5. Mi a véleményed a cigarettáról, és egyéb káros hatású szenvedélyekről?
Szerintem nagyon rossz cigarettázni , hiszen veszélyezteti az egészségét , és természetesen mások egészségét is.

6.  Mi a kedvenc tevékenységed, mikor éppen semmi dolgod sincs, csak a pihenés?
Blogolás <3

Szinte már mindenki megkapta , akinek akartam adni , így sajnos nincsenek kiválasztottjaim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!