2014. október 28., kedd

33.hetes kihívás - Kedvenc minta



Sziasztok:)
Elég régen jelentkeztem a 33. hetes kihívással , de most pótolom. A mai téma a kedvenc minta . Az én kedvenc mintám azok a pöttyök :).  Egy egyszerű minnie manikűrt készítettem , mivel a barátnőm is kért ,hogy csináljak egy ilyen manikűrt. Alapnak a Rose Nail 11 Rose lakkját használtam , a Moyra fehér lakkjával pontoztam és a fekete lakkal festettem meg a minnie fejet. A középső ujjamra minnie fejeket festettem. Most készítettem először Minnis manikűrt , de nagyon tetszik és szerintem máskor is fogok még ilyen manikűrt készíteni.





Szeretitek a pöttyös manikűröket ??

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. :) A rózsaszín és a pöttyök nagyon jól állnak neked. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett, nekem is bejönnek a pöttyök :)

    VálaszTörlés
  3. Egy időben teljesen rá voltam kattanva a Mickey-s glitterekre mert valahol láttam, de azóta se találok :( Ja és nagyon tetszik a manid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebayen nézted ? vagy facebookos körmös csoportban már láttam eladó lakkot :)
      köszönöm:)

      Törlés
  4. Nagyon édes lett, szeretem Minniet :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!