2014. október 29., szerda

Az ősz színei körömkihívás - 4.Bordó vagy Vörös


 

Sziasztok:)
Mára az ősz színei körömkihívás következő témájával érkeztem hozzátok. A mai szín a bordó vagy vörös. Én a bordó színt választottam , egy olyan lakkot használtam ,ami már legalább 5-6 éves lakk lehet. Ő nem más mint a Jollie France 77-es számú lakkja . Ő az egyetlen Jollie France lakkom , de ettől függetlenül nagyon szeretem ezt a lakkot. Elég egyszerű manikűrt készítettem el : 3 ujjamra a Jollie lakk került , a többire a kedvenc fehér lakkom , majd amelyik körmömet fehérrel kentem le arra bordó pöttyök került 1 nagy és 1 kicsi. A fedőlakkom kicsit elmosta a középső ujjamon lévő pöttyöt , ezért ne haragudjatok.



13 megjegyzés:

  1. Szép, elegáns! Kár, hogy elmosta, tudom milyen bosszantó :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi , hát igen , pedig megvártam ,hogy megszáradjon :(

      Törlés
  2. Egyszerű, de nagyszerű! Nagyon elegáns, tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól mutat! :) Az engem is mindig úgy bosszant mikor a fedőlakk elmossa a mintáim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) hát igen , eléggé bosszantó tud lenni

      Törlés
  4. Nekem is tetszik. :)
    A fedőlakkos elkenődés pedig rettentően bosszantó.. :S

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik, olyan cuki. :) Én is imádom a pöttyöket. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csinos, és persze nem hiányozhatnak a pöttyök ^^ Az új blogkülső is nagyon tetszik egyébként :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!