2014. október 25., szombat

Körömlakk tag #2

Ezt a tag-et már elkészítettem egyszer , de az egy éve volt és azóta sok minden változott , más lakkok lettek a kedvenceim. Ti is töltsétek ki , és küldjétek el nekem. Itt megtudjátok nézni az első ilyen taget.

1. Mi a kedvenc fedőlakkod ?? 
Nagy kedvencem a Moyra gyémántfényű lakkja , amit már 3-szorra vettem meg. Amellett , hogy szép fényt ad a lakknak , még gyorsan szárad és tartóssá is teszi.

 2. Mi a kedvenc kéz vagy körömápoló terméked ?? 
Kedvenc kézápolótermékem az Avon Care mézes kézkrémje , körömápoló termékem a Moyra körömerősítője , róla itt olvashattok

 3. Mi az aktuális körömlakk szerelmed?? 
A Moyra 105-ös számú lakkja.
 

 4. Mi a kedvenc körömlakk márkád ??
Moyra  .  Az utóbbi időben nagyon sokat változott a Moyra , egyre több kollekcióval jelenik meg , hihetetlenül kedvező áron.

 5. Mi a kedvenc lilád , rózsaszíned , pirosad ,kéked , zölded  ??
~Lilában még mindig az Avon Laving Lavender lakkja.
 
  ~Rózsaszínben a Moyra 85-ös szépsége.
 
~A piros elég nehéz választás volt , de sikerült. Az Avon Real Red lakkja.

~Jaj , ez nehéz kérdés , hogy mi a kedvenc kék lakkom , mert elég sok kék lakkom van. De sikerült választanom , ő nem más mint az Essence Twins 02-es Edward . Szép pasztell kék szín.
 
~Zöld lakknak most a Golden Rose 56-os szépségét mondanám.
 

 6. Glitteres vagy Matt ??
Nem is tudom , mind a kettőt szeretem , de a legtöbbet a glitterből használok , ezért ő a választásom.

7.Mi a kedvenc téli lakkod ??
Szerintem a kedvenc téli lakkom egy igazán jégkirálynős lakk lesz. Ők lennének azok:
Moyra Dolphin és Golden Rose matt 19

8. Mi a kedvenc nyári lakkod ??
 Szintén a Golden Rose 65-ös számú lakkja és a Lovely Rio 2-es lakkja
 

 9. Mi a kedvenc tavaszi lakkod ??
 Még Ilussnál nyertem , ő volt az első Manhattan lakkom.
 

 10. Mi a kedvenc őszi lakkod ??
 Maradt ő a kedvenc őszi lakkom : Moyra 21

11. Mi a kedvenc Nude lakkod ??
Az Aden 85-ös szépsége , még Szilvinél nyertem , és azóta is a kedvenc nude lakkom.
 

14 megjegyzés:

  1. A válaszom nekem csak annyi, hogy Moyra-Moyra szintén :) Legtöbbször ehhez a márkához nyúlok, bár van mindenféle lakkom nekem is, mint mindenkinek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetértek veled :) én is legtöbbször hozzájuk nyúlók ,ha valamit díszíteni szeretnék :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lakkok és a válaszaid is tetszenek! én is kitöltöm majd később! :O kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó , ha kitöltötted , akkor linkelnéd majd légy szíves:)
      neked is :)

      Törlés
  3. Nekem is egyik kedvenc márkám a Moyra, jó kis lakkokat alkotnak :)

    VálaszTörlés
  4. Moyra az nagyon jó márka, szerencsére egyre többen fedezik fel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen , emlékszem még az első Moyra lakkomra , ami sajnos már nem jó.

      Törlés
  5. jó ez a Tag,ki is töltöm :)
    Nekem az utolsó mani tetszik a legjobban,egyszerű de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó , meg is fogom majd nézni:)
      köszönöm szépen:)

      Törlés
  6. A Moyra tényleg nagyon jó, és sokat fejlődik! Örülök hogy Te is ennyire szereted :)

    VálaszTörlés
  7. A Loving Lavender nálam is nagy kedvenc, csodás árnyalat :-)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!