2014. október 25., szombat

Kedvenc körömlakk Kihívás - 3.Narancs

Sziasztok:)
A harmadik témánk a körömlakkos kihívásban a  narancs. Összesen 2 db narancssárga színű lakkom van , és ügye nem rég vettem egy tök színű lakkot úgy ,hogy ki kellett próbálnom. Ez a lakk nem más mint a Moyra 72-es számú lakkja , amit még holnap is látni fogtok egy másik kihívás alkalmával.A középső és a gyűrűs ujjamat pöttyökkel dobtam fel , fehér színű pöttyökkel. Én imádom a pöttyöket , főleg manikűrökbe belecsempészni.


Szeretitek a narancssárga színt ??


15 megjegyzés:

  1. Nem nagyon, nekem is csak kettő narancsszínű lakkom van és nem hiszem, hogy lesz több. Jó lett a mani!

    VálaszTörlés
  2. Én nem igazán szeretem a narancssárgát, de ez a manikűr igazán szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megmondom őszintén nekem nincs is narancssárga színű holmim. Köszönöm :)

      Törlés
  3. Narancs.. neeem. :D Csak néha, pl ilyen alkalmakkor kenem fel. :)
    Cuki a manikűr. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én csak akkor kenem fel , ha kihívás van épp és arra kell.
      köszi:)

      Törlés
  4. Én szeretem a narancsot és mindenféle árnyalatát :) Ez a szín is tetszik, nem is értem, miért nem láttam a Moyránál mikor kerestem a mustársárga/tök fordulóra :D Bár az is igaz, hogy hasonló színeket nem szeretek halmozni, van már néhány narancsom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondjuk a korall színt én szeretem :) mikor kerestem nekem akkor sikerült megtalálnom..

      Törlés
  5. én szeretem a narancssárga lakkokat.:) szép lett a manikűröd :)

    VálaszTörlés
  6. Szeretem a narancsot, csak télen furin áll a kifakult bőrömhöz... Nagyon szép lett a manid!

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!