2014. október 24., péntek

A kedvenc körömerősítőm

Sziasztok:)
Épp a jó meleg szobában ülök és mellettem illatozik a mostani kedvenc gyertyám , ami mézeskalács illatú. Nálunk borzalmas idő van , rettenetesen fúj a szél , most perpillanat nem esik az eső hála a jó égnek.
Szóval ti mit csináltok most ? Ti is pihiztek ?

Mára egy teszttel érkeztem még pedig a kedvenc körömápolómmal. Ez a második üveg amit használok belőle , úgy hogy már tudok róla véleményt is mondani. Még talán februárban mondtam nektek ,hogy készítek majd róla egy véleményes bejegyzés , de most eszembe is jutott ,hogy azért már meg kellene írnom ezt a bejegyzést.

Ez a körömerősítő nem más mint a Moyra egyik körömerősítője . Régebben 2 golyó is volt a lakkban , mert az alján volt a körömerősítő és azt fel kellett rázni ,hogy tudjuk használni. Azóta már nem kellenek bele golyók és nem kell rázogatni. Én 320 Ft-ért szereztem be , ami szerintem jó ár érte.
Alaplakknak szoktam használni , így nem csak erősíti a körmeimet , hanem meg is védi az elszíneződéstől  és tartósabbá  teszi a manikűrt. Amióta használom sokkal erősebbek lettek a körmeim , és már nem is törik le vagy be. Csak ajánlani tudom nektek :)

Ti milyen körömerősítőt használtok ?


8 megjegyzés:

  1. Én dolgozok :) (sajnos)
    Én mindenféle körömerősítőt használok,van Moyrám is,nagyon szeretem.Kár,hogy nálunk nincs ez a márka,amikor hazautazom,akkor szoktam betankolni :)
    Jó pihenést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kitartást :)
      Én nagyon szeretem a Moyra körömápolóit :D
      Neked is :)

      Törlés
  2. én az essence studio nails - ultra strong nail hardener nevű cuccra esküszöm, nem tudom, hányszor vettem már újra, de még mindig imádom :D

    VálaszTörlés
  3. Ha ez az átlátszó verzió, akkor nekem is megvan, fel szoktam kenni én is alaplakknak, meg sima színtelent is szoktam régebben alapnak használni. Most megvettem az Essence alaplakkját, amit annyian dicsérnek, féláron, na annyit is ér, egyes lakkokat beszív magába és emiatt 3 réteg kell abból a lakkból, szóval vissza fogok térni a Moyrához.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az durva , én is sokat hallottam ,hogy dicsérik , még a barátnőm is dicsérte.
      Én is maradok a Moyránál ,hiszen olcsón kapunk egy nagyon jó körömerősítőt.

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!