2014. október 23., csütörtök

Halloweeni Manikűr Inspiráció

Sziasztok:)
Gondoltam már egy halloweeni köröm inspirációkat mutatok nektek. A források : google és pinterest. Szoktatok halloweeni körmöket készíteni?

Fekete macska
forrás google
 Tökös manikűr
forrás google ( a képen látható a weboldal neve)
Lány szőrny
forrás: google
 Vámpír manikűr
Rubia Olivo: Tutorial: Halloween Nail Art -vampire nails - you could improv the eyebrows to look more sinister
Bohókás mani
egyszerű bohókás mani , forrás google



6 megjegyzés:

  1. Az utolsó képet már láttam hazai bloggernél is. Nekem tetszik mindegyik alkotás. Tuti lesz jövő héten tökszínű körmöm és fekete is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó :) pont most csináltam egy fekete manit :D

      Törlés
  2. Még nem nagyon csináltam Halloween-i körmöket, de idén fogok. :D jó volt látni pár inspirációt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is most először csináltam a kihívás alkalmával halloweeni körmöket :)
      örülök,hogy tetszik a bejegyzés :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!