2014. október 20., hétfő

Manikűrvadász 12.forduló

 
Sziasztok:)
A 12.forduló házigazdája Szilvi volt . A mostani párom Barbi a http://lakk--lak.blogspot.hu/ blogírója . 
Két manikűr között vacilláltam , mivel annyira szép manikűröket alkot Barbi . Végül ezt a manikűrt választottam:
 
 http://lakk--lak.blogspot.hu/2014/08/notd-red.html
A hüvelyk , a mutató és a kisujjamra az Essence me&my lover homok lakkját használtam , a másik két ujjamra az Essence Nude Glam 04 Iced latte lakkját.Egy picivel másabb lett a virág , csak három szirma lett.



27 megjegyzés:

  1. Csini lett. Szerettem nagyon ezt a manit :)

    VálaszTörlés
  2. Cuki lett és nagyon szépek a színeid! :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan kis bájos lett, jól esik most látni ezeket a friss, nyárias színeket! :)

    VálaszTörlés
  4. Szépen újraalkottad és jó ötletet adtál nekem is :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! :) A homoklakkokért teljesen oda vagyok. *.*

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!