2014. november 21., péntek

Holo Manikűr

Sziasztok:)
Nem rég egy holo manikűrt készítettem , viseltem. És ki is próbáltam az egyik Moyra holo lakkomat , amit még szeptember végén vettem.  Ezt a lakkot párosítottam egy régi kiadású Lovely lakkal , ami a Moulin Rouge  kollekcióból származott , számát sajnos nem tudom. Két ujjamra került a holo lakk , majd feldobtam 1-1 kövecskével , aminek a színe megegyezik a Lovely lakkal. Nagyon tartós manikűr volt , 3 napig fent volt és 3.nap végére sehol egy kopás nem volt . Meguntam és emiatt mostam le , de imádtam hordani:)
Szeretitek a holo lakkokat?


14 megjegyzés:

  1. Jól mutat ez a két szín így együtt! :))

    VálaszTörlés
  2. Ez a Moyra holo nekem is megvan, szeretem, csak hamar kopik, igen, fedőlakkal is.
    Kellemes manikűr, csajos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnálom ,hogy hamar kopik neked :(
      köszönöm:)

      Törlés
  3. Kedvenc! ^^
    Mióta szeretném a Moyra holo lakkjait. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:D Szerezz be mindenképpen egy ilyen szépséget :)

      Törlés
  4. De gyönyörű ez a manikűr :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, és sokban emlékeztet az egyik szegecses manimra, viszont a lakkválasztás miatt sokkal jobb a mostani időszakhoz. Ugynais holomániában szenvedek :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) én még annyira nem szenvedek holo mániában , inkább a homok lakkokért rajongok.

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!