2014. november 30., vasárnap

Karácsonyi Tag #1

Sziasztok:)
Ma reggel láttam Pancsinál egy karácsonyi tag-et , ami nagyon megtetszett és én is meg akartam csinálni. Ti is töltsétek ki bátran és küldjétek el a linket hozzászólásként.

1. Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
2 kedven karácsonyi filmem van , az egyik a Holiday a másik pedig a 4 karácsony.

2. Szenteste vagy karácsony reggelén bontod ki a karácsonyi ajándékaidat?
Nálunk szenteste történik meg az ajándékok kicsomagolása. De ez Magyarországon mindig ekkor történik

3. Mi a kedvenc karácsonyi emléked?
Emlékszem , amikor az unokatesómmal 5-6 évesek lehettünk és azt játszottuk ,hogy én voltam a karácsonyfa és ő rám aggatott mindenféle fadíszt és még szaloncukrot is.

4. Kedvenc ünnepi étel?
A bejgli , ez az egyik kedvencem :)

5. Kedvenc karácsonyi ajándékod?
Egy rózsaszín színű babaház . Emlékszem , hogy karácsony előtt megtaláltam és nem akartam visszaadni :D.

6. Kedvenc karácsonyi illatod?
Nagyon szeretem a karácsonyi süti illatát , és persze a fahéj az egyik kedvenc.

7. Van saját karácsonyi hagyományod?
Hát nincs. De ilyenkor szenteste a mamámék eljönnek hozzánk és halászlét és bejglit eszünk , majd odaadom nekik a saját készítésű ajándékomat nekik. A tavalyi nagyon tetszett nekik :)

8. Milyen dísz kerül a karácsonyfád csúcsára?
Sima egyszerű piros színű csúcsdísz.

9. Mi volt a legőrültebb/legvadabb ajándékkívánságod gyermekként, amit sosem kaptál meg?
4-5 évesen imádtam autókkal játszani , a mainapig megvannak. És nagyon szerettem volna egy autópályát vagyis kocsibeálló vagy benzinkútféle ajándékot kapni.

10. Mi a kedvenced a karácsony ünnepében?
Az ,hogy ilyenkor együtt van a család . Amikor megvacsorázunk , után beszélgetünk a kandallónál , ami olyan meghitt szerintem. Ezt imádom benne.

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy Te is kitöltötted! :)
    A Holiday című filmet én is szeretem, bár számomra nem kapcsolódik annyira a karácsonyhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. talán csak annyi kapcsolódik ,hogy szintén télen van

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!