2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász 13.forduló

 
Sziasztok:)
Ismét az a nagy szerencseért ,hogy újra Barbi kaptam páromul :D. A 13.forduló háziasszonya Andi volt.Nem sokat vacilláltam ,hogy milyen manikűrt is válasszak Barbitól. A választásom egy rózsaszín-fehér egyszerű manikűr lett .Először egy pöttyös manikűrt néztem ki , majd egy kicsivel később elkezdtem keresni régebbi manikűröket Barbitól és így sikerült kiválasztanom ezt :
 http://lakk--lak.blogspot.hu/2014/07/notd-pinky.html
Egy egyszerű , visszafogott manikűr :) Mivel nem volt rózsaszín homoklakkom , ezért bevetettem az Essence homokfedőlakkját , milyen jó ,hogy megvettem :D Annyira nem lett érdes tőle a lakk , amit azért sajnálok.

 Nekem a végeredmény tetszik. Egyszerű , de nagyszerű :)
Lessétek meg ,hogy a többiek mit vadásztak :D
Használt lakkok:
~Essence  Sparkle Sand 24 feel gritty
~Moyra 85
~Noname lakk , amivel nyomdáztam


28 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. :) Olyan kis finom, nőies.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is meg van ez a lemez... nagyon aranyos lett! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neked is van Beauty Women-es nyomdalemezed ? Köszönöm:)

      Törlés
  3. Nagyon szép, csajos manikűr lett!
    (és akartam már írni, hogy tetszenek a körmeid! :)

    VálaszTörlés
  4. Mindkét mani csodálatosan néz ki...az eredeti talán picivel közelebb áll hozzám a gyöngyházas hatás miatt, a Tiédnek azonban szebb a mintája! :D
    A bal kezemre az egyiket kérem, a jobbra a másikat! :D :D

    VálaszTörlés
  5. Azta, hatalmas favorit! nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép és nőies lett :)

    VálaszTörlés
  7. Jó lett! nekem tetszik. :) Mondjuk az a homok hatású fedőlakk ne igazán győzött meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) megmondom őszintén kíváncsiságból vettem meg.

      Törlés
  8. Nagyon jó lett, egyre szebb manikat gyártasz :) A nyomdás köröm a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  9. :O Új kedvenc! <3 Ügyi vagy, Mazsi! :*

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!