2014. november 26., szerda

Minta Mánia kihívás - 1.Rózsás / Virágos



Sziasztok:)
Timi ismét elindított egy nagyon ötletes kihívást , ahol mintás manikat készítünk 6 héten keresztül. Az első rózsás vagy virágos téma volt. Én egy vintage manit készítettem. Két színt választottam alapként : az egyik az Avon Pastell Pin lakkja , a másik egy saját készítésű kék lakk volt. Mindegyik körmöm sarkába egy kis rózsát festettem , és még pöttyökkel dobtam fel.Még leveleket is festettem a rózsák mellé. Nem régiben láthattatok egy rózsás manit itt , ami az LFP! Kihívásra készült még.





18 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki, tündéri, bájos és ezek szinonímái. :)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos lett a pöttyözéssel. :)

    VálaszTörlés
  3. Jó, hogy ilyen tarka :) A kék lakk is szép!!

    VálaszTörlés
  4. Egy babaváró csajos bulira tudom elképzelni:)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!