2014. november 18., kedd

Saját készítésű lakkom #1

Sziasztok:)
Facebookon kérdeztem ,hogy kíváncsiak lennétek-e a saját készítésű lakkjaimra . Mára egy sötétkék lakkot hoztam , amit még nyár végén készítettem 3-4 féle lakkból. Az alapo az Essence 129 the body next door lakkja és a Rose Nail 06-os sötét kékje. Egy üres Moyra lakkba töltöttem őket , majd még került bele csillámos fedőlakk és a Moyra kék holoja. Így született meg ez a szépség. Egy pici kék homoklakkot is öntöttem az üvegbe , ezért érdesebb lett a lakk felkenve.
Nem tudom miért ,de a képen világosabbnak tűnik , pedig ha a fényképezőnél az eredeti színét mutatja :( , ami sötétebb.A körmeimre elég volt egy réteg , ami nagyon hamar megszáradt , tartóssága 3-4 nap.
Legközelebb hozok jobb képet róla , csak sajnos már csak vakus képeket tudok hozni , mivel elég hamar besötétedik :( 
Szoktatok lakkokat készíteni?? Eddig milyeneket készítettetek ?






6 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!