2014. december 5., péntek

Decemberi zsákmány

Sziasztok:)
Tegnap Ausztriában voltam és elcsábultam néhány kihagyhatatlan dolognak. 
Először a Teddyben jártam , ahol miden féle dolog megtalálható és ott lehet kapni a Beauty Women palettákat és most nem csábultam el egynek sem , csak egy csillámos lakkot hoztam el. Még egy kézkrém is került a kosaramban,ami 1 euró volt mint a lakk. Nagyon finom illata van.
A Kikben 1 euróért elhoztam egy virágos matricát , ami nagyon megtetszett.
A Müllerbe is ellátogattam , ahol már lehet kapni a Mountain Calling limitált kollekcióját az Essencenek. 2 lakkot ki is szúrtam magamnak , amit meg is vettem az egyik a 01-es Today is fun day és a másik a 03-as Let's Climb Mount Beauty.

Végül pedig Ebayről megérkezett a Moyuo hasonmás lemezem és a nyomdaszettem ami baromi jó.
Az áll Moyuo palettáról hozok majd tesztet.

Ti mit vettetek mostanában ??

5 megjegyzés:

  1. Lakkos dolgot? 3 Colour Alike lakkot meg egy Golden Rose-t. Akartam még mást is, de készlethiány volt :(
    Ezek a lakkok jobbak, mint amit nálunk lehet kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos szépek:)
      Eddig csak 2 Beauty Women lakkom van , de megvagyok elégedve velük. Igaz mind a kettő csillámos lakk ,de jó a tartósságok.

      Törlés
  2. Ez a paletta nagyon érdekel. :))

    VálaszTörlés
  3. Hű de jó cuccok :) Az essence lakkokról majd csinálsz tesztet? (Nagyon megfogtál velük :D)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!