2014. december 10., szerda

Minta Mánia Kihívás - 3.Állat minta

Sziasztok:)
A harmadik témánk az állatminta volt. Állatmintás manikűröket már láthattatok a blogon még régebben , és én ezt a manikűrt alkottam újra meg. Szóval az én manikűröm a zsiráfról szól. 3 ujjamra készült el pontozó segítségével a bundájának a mintája és a mutatóra egy zsiráf fejecske.
Hát nem ez lett életem legjobb manikűrjei , és a zsiráf inkább vízilóra hasonlít


Használt lakkok:
~Rapsodi 336
~Essence 65 Camouflage
~Moyra fekete lakk
~Moyra fehér lakk.

10 megjegyzés:

  1. Most már, hogy tudom, zsiráfra kell gondolni, hasonlít :)

    VálaszTörlés
  2. cuki :P

    Kaptál tőlem egy díjat ,de a lényeg a kérdések lennének :) Nagyon örülnék ha majd kitöltenéd őket ha jut rá időd :) Szerintem tetszeni fog , legalábbis remélem :)
    http://misssziszi.blogspot.hu/2014/12/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  3. Végre máshol is találkozom Rapsodi márkával! :) Ez a sárga lakk nekem is megvan, én nagyon szerettem. Sajnos, már besűrűsödött és majdnem el is van fogyva. Hamarosan pótolnom kell. :D Neked mi a véleményed a lakkról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még Ilussnál nyertem márciusban. 2 Rapsodi lakkom van , nekem nagyon tetszenek. Csak ebből a sárgából 2-3 réteg biztos hogy kell. De nem bánom mert nagyon szép színt kapok a körmeimre :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!