2014. december 11., csütörtök

Díjat kaptam #5

Sziasztok:)
A díjat Miss Sziszi-től kaptam , nagyon szépen köszönöm.
Szabályok:
1rj 10 dolgot magadról!
2.Válaszolj 10 kérdésre!
3.Tegyél fel 10 kérdést! 
4.Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:
1.Nagyon szeretem a kőrsálakat , amikor csak tehetem azt veszem fel.
2.Imádom az Oreos milkát <3
3.Nagyon szeretem az illatgyertyákat , legalább 5-6 illatgyertyám van.
4.Nagyon jó a névmemóriám , és a dátumokat is mindig megjegyzem , még a kutyim születésnapját is tudom és azt is ,hogy mikor került én hozzám.
5.Már 1 éves a blog:)
6.Odavagyok az ajakbalzsamokért , sok van otthon belőle és néha meglepődök ,hogy ha előkerül 1-2.
7.Nagyon szeretek sütni , de azért anya segítsége is kell néha.
8.Én egy zeneszámot képes vagyok órákig hallgatni.
9.Mikor kisebb voltam , mindenáron sátrat akartam , de azóta sem kaptam :D
10. nem tudok már 10.-et

Válaszaim:
1.Mennyire vagy telefon-internet függő?
Hát telefon függőnek nem nevezném magam annyira , inkább számítógép és internet függő. 

2.Hiszel a karmában?
Egy kicsit igen.

3.Ha választhatnál  afrikai árvákon segítenél vagy a városos menhelyén? Miért?
Elég nehéz kérdés , mert mind a kettőnek segítenék. De mivel nem nagyon szeretek messze utazni a családomtól , ezért a városi menhelyet választom , mivel imádom a kutyákat. És szeretek rajtuk segíteni.

4.Melyik az a zene , amire azt mondod , hogy "EZ AZ ÉN SZÁMOM! " ?
Elég sok számot ismerek , de talán amire ezt mondhatom az a Rakpart.

5.Milyen kapcsolatban állt veled az a személy akiben a legnagyobbat csalódtál és miért?
Egyik legjobb barátnőm volt , de erről nem szeretnék beszélni.

6.Mit gondolsz erről a dologról : " Ha egy nő minden buliban mással smárol, vagy akár egy éjszakás kapcsolatokba bonyolódik, ha sok partnere volt, egy utolsó ribancnak tartják? A férfiakat majdnem hogy tisztelik ezért, megdicsérik, ő a faszacsávó.
Ez eléggé érdekes dolog, ezen már én is gondolkoztam. Hát nem tudom.

8.Melyik az a film amit szó szerint minimum 10x néztél s miért? :D
Talán az 50 első randi , mert eléggé vicces film , de romantikus :D

9.Van olyan film vagy sorozat minek része kísértetiesen olyan mint a te életedben? Mi az ? 
Lehet , hogy van , nem tudom. De még nem találkoztam vele.

10.Sokat gondolkodtál a válaszokon? :)
Igen , de nagyon érdekes kérdéseket tettél fel szerintem.

Hát nem tudom kinek tudnám odaadni a díjat , mert akiknek szerettem volna , azok már megkapták.
De aki akarja kitöltheti Miss Sziszi kérdéseit és küldje el nekem a linket.




2 megjegyzés:

  1. A Rakpartot én is nagyon szeretem, illetve az 50 első randi nálam all time favourite, meg az összes Adam Sandler film. :)
    Régen nekem is jó volt a név- és dátummemóriám, mára ezt kinőttem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adam Sandler filmeket imádom , ő az egyik kedvenc színészem :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!