2014. december 11., csütörtök

Decemberi Körömkihívás - 3.Kedvenc téli ruhadarab

Sziasztok:)
A következő témánk a kedvenc téli ruhadarab , mivel nekem a pulcsi az egyik kedvenc ruhadarabom és már mutattam itt. nektek , ezért valami inspirációs kép után kutattam és meg is találtam. Sok blogon láttam nagyon szép pingvines manikűröket.
Ez lenne az:
Ehhez a képhez készítettem egy pingvines manikűrt. Két ujjamra került pingvin , az egyik cuki masnit kapott. A többi ujjamra hópelyheket nyomdáztam. Alapnak az Essence 01-es  Today is fun day , amiről majd láthattok tesztet. Ezt a manikűrt könnyedén el lehet készíteni. Elég hozzá 3 lakk , 1 fekete ami a teste lesz , 1 fehér lakk ami a pocija és egy narancs lakk ami a csőre.
Nekem nagyon tetszik ez a manikűr :) Remélem , nektek is tetszik.Ne haragudjatok , de a képek lámpafénynél készültek.




18 megjegyzés:

  1. Ah, de cukii! *_* Nagyon jól megalkottad ezt a manit. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez aranyos, nagyon jól sikerült!!

    VálaszTörlés
  3. Juj de cuki lett ez!! Én is szeretnék pingvint a körmeimre ^^ A hópelyhek melyik lemezről vannak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) Egy ebay-es lemezről van. Még szeptemberben rendeltem őket , 5 db-ot 500 Ft-ért.

      Törlés
  4. Annyira tetszenek az ilyen cuki manikűrök ^^

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!