2014. december 12., péntek

Vadító piros lakk | China Glaze Just Be-Claws

Sziasztok:)
Elég régen nem volt körömlakk teszt a blogon és ezt a lakkot már megszerettem volna nektek mutatni. Ezt a lakkot nem rég rendeltem a Nailland oldaláról , hamarosan láthatjátok a zsákmányos bejegyzésemet is. Szóval a lakkot még 3 társával együtt vettem , így 4 lakkért 2670 Ft-ot fizettem. A szettet itt tudjátok megrendelni. A szetthez még járt egy nyaklánc is.
Visszatérve ehhez a dögös lakkhoz a Just Be-Claws nevet viseli , ami egy dögös vörös lakk. Az üvege a szokásos 14 ml lakkot tartalmazza. Az állaga számomra folyós , vigyázni kell vele a felkenésnél. Ez a lakk szerintem megállná a helyét egy karácsonyi partin.
Minden körmömön 1 réteg van , ami gyorsan megszáradt. Élőben különleges színe van , így eléggé nehéz volt őt lefotózni. A tartósságára nem tudok panaszkodni , 4-5 napot kibír (alaplakkal és fedőlakkal). 

Mi a véleményetek a Cg lakkokról? Melyik a kedvenc Cg lakkotok?

6 megjegyzés:

  1. Nekem csak egy homoklakkom van, annyira nem vagyok oda a márkáért, nem tudom, miért, pedig sokféle szép színük van. Ez a piros is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik:)
      Nekem ettől a márkától 7 db lakkom van , igaz ebből még csak 4 próbáltam ki , mivel nem rég érkezett 4 lakk a márkától.

      Törlés
  2. A CG a kedvenc márkám (Moyra mellet), de nehezen lehet nekünk beszerezni. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is:) hát igen , pedig milyen jó lenne :(

      Törlés
  3. Szerintem ez az egyik legszebb karácsonyi piros lakk széles e világon ^^ Tavaly kaptam karácsonyra, és azt hiszem hogy idén is előkerül majd ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyet értek veled , hogy ez az egyik legszebb karácsonyi lakk :)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!