2015. január 26., hétfő

Nail Stamping Kihívás - 3.Kék és zöld


Sziasztok:) Most épp időben hoztam erre a kihívásra a manikűrt. A mostani két szín a kék és a zöld volt. Én a kék színt választottam és ebből a színből egy gardient manikűrt készítettem. Rita készített egy leírást erről a technikáról, amiről itt olvashattok bővebben . Rita nagyon szép gardient manikűröket alkot , ezt ajánlom figyelmetekbe :).

3 lakkot használtam a manikűrhöz : fehér Moyra lakkot , Essence 01 Today is fun day és a She 279-es lakkját. Ennél a technikánál csak egyetlen egy rossz dolog van , ami a köröm melletti bőr takarítása. Ezt most nézzétek el nekem , sajnos nekem nincs lehúzható alaplakkom , amivel könnyebb dolgom lett volna. 2 ujjamat feldobtam egy kis nyomdával ,hiszen a kihívás lényege ,hogy nyomdás manikűrt alkossunk, A mint az egyetlen BPS lemezemről van , amit még Szilvitől kaptam :).

Nagyon kíváncsi vagyok ,hogy a többiek miket alkottak :)

15 megjegyzés:

  1. Pont akartam írni, hogy milyen szép lett az átmenet, és hogy mennyire illik hozzá a nyomdázás, amikor megláttam, hogy megemlítettél :) Kedves vagy! És hát érvényes az első mondatom, nagyon szép lett a mani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig ámulok a képernyő előtt mikor meglátom a gardient manikűrjeidet :)
      Köszönöm szépen :)

      Törlés
  2. Nagyon kellemes a szín és mintaválasztás!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, ügyesen választottad a színárnyalatot és a mintát is! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, a S-he kékje nekem is kedvencem volt csak elfogyott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) Hát nem is tudom mi lesz velem ,hogy ha el fog fogyni :/

      Törlés
  5. tényleg szép az átmenet.a nyomdázás is tökéletes.

    VálaszTörlés
  6. I love gradients, pastels and white stamps = pretty nails all together :D

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!