2015. január 25., vasárnap

Kedvenc Téli Lakkjaim

Sziasztok:)
Mára nem manikűrt hoztam , hanem a kedvenc téli lakkjaimat szeretném megmutatni , tavaly is volt már ilyen bejegyzés ,gondoltam ismét érdekelni fog titeket. Ismét 5 lakk nyerte el a tetszésemet.

Essence Mountain Calling 01 Today is fun day: Ezt a lakkot még tavaly vettem , amikor kint voltam Ausztriában. Azt nem tudom ,hogy nálunk lehetett-e kapni ezt a kollekciót. Szóval a lakk egy igazán téli lakk , ezzel a világos kék színével elbűvölt , 2 rétegben fed és tartós , ami csoda az Essence lakkoknál . De nálam mindegyik Essence lakk kibír 3 napot.

China Glaze Just Be-Claws: Tavaly decemberben rendeltem a Nailland oldaláról (adós vagyok ezzel a bejegyzéssel) Igazán dögös lakk , róla már láthattatok tesztet itt . Már egy rétegben is tökéletesen fed , a tartóssága is szuper. Eléggé folyós , azért ezzel egy kicsit vigyáznunk kell.

Golden Rose Rich Color 108: Ő is a tavalyi rendelésemben volt. Egy galaxys manikűrt láthattatok vele , de tesztet még nem. A GR lakkokkal álom dolgozni , mivel hihetetlenül szépen terül a körmökön , és az ecsete is szuper. Még nem csalódtam ebben a márkában.

Avon Artic Waters: Ő már szerepelt a blogon itt. Még tavaly tavasszal kaptam , de akkor nem nagyon használtam , aztán egyszer csak ősszel felkentem és nagyon megtetszett. Avon lakkokban sem csalódtam még. Szokásos 2 rétegben fed , és a tartósságára sincs panasz.

China Glaze Adore: Petránál nyertem , a lemezekkel együtt érkezett. Ez a lakk eléggé érdekes árnyalatú , talán szürkés kéknek mondanám. Még róla sem volt teszt a blogon , de hamarosan kikerül róla a bejegyzés. Ő is eléggé folyós mint a vadító piros lakk társa. Vele is érdemes vigyázni.

Nektek meg van valamelyik lakk?Ha igen , mi a véleményetek róla?

7 megjegyzés:

  1. Az a China Glaze Just Be-Claws igazán szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az bizony :) karácsonykor sokszor volt a körmömön :)

      Törlés
  2. Látom, a kék lakkok vannak nálad porondon. :)
    Nálam a piros-lila vonal a befutó, de a kékeket sem hanyagolom. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, amúgy is nagyon szeretem a kéket. :)
      De végül is minden színt, csak megfelelően legyen összekombinálva. Kb. három- négy hónapja olvasok lakkos blogokat, csodaszép dolgokat láttam, látok. Igazi profik vagytok! Remélem egyszer nekem is sikerül ez. :)

      Törlés
    2. Én is nagyon szeretem :)
      Vickisz köszönöm a kedves szavakat :). Emlékszem a blogom indulásakor nagyon béna voltam , azóta sokat fejlődtem. És sok sikert kívánok neked is és sikerülni fog , csak akarat erő kell hozzá :)

      Törlés
  3. Az a kék Avon nagyon tetszik. Nekem most inkább a lilás-bordós vonal jön be.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!