2015. február 7., szombat

Mani-acs : Állatminta


Sziasztok:)
Elég régen jelentkeztem már a Mani-acs bejegyzésekkel , amiért elnézéseteket kérem:). A mostani témánk az állatminta volt. A blogon már egypárszor szerepelt állatmintával kapcsolatos manikűr , de még nem készítettem el leopárdmintás körmöket. Nem akartam túl bonyolítani , ezért egy nude alapot használtam és feketével pontoztam félköröket és a félkörökbe pedig aranyat tettem.
Kivételesen a jobb kezemet láthatjátok :D


Használt lakkok:
~Moyra 35 (fekete lakk)
~Rose Nail 83 (arany lakk)
~Essence Nude Glam 05 Café Olé ( nude szín)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szolid lett :) Annyira nem vagyok oda az állatmintáért, de ez egész kellemes alkotás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem vagyok odaérte :) gondoltam most kipróbálom:) köszönöm:)

      Törlés
  2. A leopárd minta nem a kedvencem, de ezt igazán elegánsra sikerült alkotnod :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!