2015. február 28., szombat

Tavaszváró manikűr

Sziasztok:)
Holnap már március lesz , ami a tavasz kezdetét jelenti. Tegnap reggel már madárcsicsergésre ébredtem, annyira jó volt őket hallgatni. Azt tudni kell rólam ,h a tavasz az egyik kedvenc évszakom. 
Szóval egy tavasz váró manikűrt készítettem. Ebbe a manikűrbe 2 kedvenc dolgot csempésztem bele : ez a menta szín , a másik pedig a pöttyök.
A menta színű lakkot még karácsonyra kaptam az egyik legjobb barátnőmtől. A lakk a Moyra Gel Look kiadásából származik , a neve 932 Justine . A rózsaszín lakkot még 2 évvel a budapesti látogatásomkor vettem , ő az Astor 085-ös illatos lakkja. És az egyik kedvenc Moyra fehér lakkomat is felkentem a gyűrűs és középső ujjamra. Majd rákerültek a pöttyöcskék.

Holnapra egy menta színű lakk tesztjével érkezek:)

Van kedvenc tavaszi színetek , esetleg lakkotok?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!
    Én is teljesen tavasz-lázban égnek.....
    Beszereztem az eddigi -szerintem - leggyönyörűbb rózsaszín lakkot az Etude House Minnie kiadásának Bubble Pink árnyalatát....Feltévedtem a Catrice honlapjára, ahol elámultam az új pasztel-cukorka színű lakkoktól.... Ja, és írtam egy Essie tavaszlakk kívánságlistát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      Most meg is nézem a blogodat:) És arra a rózsaszín lakkra nagyon kíváncsi vagyok:)

      Törlés
  2. Én is várom már a tavaszt. :)
    Nagyon cuki manikűr lett, remekül tükröz téged. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, én is várom a tavaszt! szép finom színes pöttyök! :)

    VálaszTörlés
  4. De jó kis színes, vidám manikűr lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Jól néz ki :) A menta nekem is megvan! Már nagyon várom a jó időt pedig jön a hideg :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Én is hallottam ,hogy tényleg jön a hideg:( Csak nehogy március közepén elkezdjen esni a hó:/

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!