2015. március 1., vasárnap

Egyik kedvenc menta lakkom | Golden Rose 44

Sziasztok:)
Tegnap ígértem ,hogy ma egy menta lakk tesztjével érkezem.Ezt a lakkot Lucától kaptam a lucainmakeupland.blogspot.hu blogírójától még Blogkarácsonyra. A teszt elkészítésével egy picit vártam , mert ezt a lakkot szerintem tavasszal érdemes megmutatni.

Ugyanazokkal a tulajdonságokkal rendelkezik mint a töbi GR Rich Color lakk , 2 rétegben fed , tartós és hamar szárad. Az ecsetével még mindig álom dolgozni , én személy szerint szeretek nagy kerek ecsettel festeni. Ez a szín igazán vidám tavaszias , szerintem ő sokat fog szerepelni itt a blogon.

Melyik a kedvenc menta lakkotok? Szeretitek ezt a színt?

7 megjegyzés:

  1. jó ez a szín, tetszik, épp a héten rendeltem meg a nailland-től, várom, hogy megérkezzen. :) jó, hogy nem az a fáradt menta, mert bár azokat is imádom, vágytam valami élénkebbre is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is tetszik , és tényleg nem az a fáradt menta szín ahogy mondod:)

      Törlés
  2. Annyira nem vagyok menta mániás, a Moyra gel lookja elég lesz egész életemre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én az vagyok:) nem is tudom hány db menta lakkom van :D

      Törlés
  3. Nekem is tetszik, olyan jó élénk színe van, mentában ritkaság! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a lakk és jól is áll. :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!