2015. március 8., vasárnap

Moyra Haul

Sziasztok:)
Régen volt már a blogon haul bejegyzés és mostanában néhány lakkot vásároltam. Végre a mi kis városunkba is megérkeztek a Moyra új kollekciói , valljuk meg már azért nem új.. Szóval néhány lakkot a magamévá tettem:D. Sőt egy akciós Avon lakk is becsúszott a kosárba.
Avon Untamed , Moyra Sea Salt 881 Summer Storm , Moyra Aqua Jeans Pretender és Blah-blah-blu , Moyra Gel Look 992 és 03.

Én nagyon szeretem az Avon lakkokat és ,hogyha akciós akkor leszoktam néhány árnyalatra csapni. Így került birtokomba ez a barna lakkocska. A Sea Salt lakkok közül engem ez a szépség varázsolt el , aminek a neve a Summer Storm. a neve nagyon tetszik. Az Aqua Jeans lakkok közül 2 lakk nyerte el a tetszésemet. Én nagyon szeretem a kék lakkokat , úgyhogy ezt a kollekciót nekem találták ki:D. Szóval az egyik lakkot már fel is kentem és itt díszeleg a körmeimen.A Gel Look lakkról már láthattatok bejegyzést itt. A sima fehér lakkra pedig szükségem volt , mivel az előző üveg besűrűsödött és már a végét járta.
Melyik lakkról szeretnétek tesztet látni? Ti mit vettetek utoljára?

3 megjegyzés:

  1. Az Aqua Jeansek érdekelnek :) Fehér és zöld Moyra nekem is megvan.
    Lakkot mostanában nem nagyon vettem, csak fedőlakkot, 2 A-Englandet meg egy Moyra Peachet, a Fortyninert. Anyámtól kaptam meg a fehér Moyra Gel lookot, de szerintem a 03-asnak jobb az állaga.Még úton van egy Konad fedőlakk, jövő hónapban ér hozzám, anyám akkor hozza, ha meglátogat. Aztán már muszáj leállnom, de megfogadtam, hogy 100 lakk fölé nem megyek. Szerencsére 3 lakkom is nagyon fogyóban van, szóval tudom tartani a fogadalmam, nem lesz nagyobb a létszám :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép moyra lakkok, a világos kék Gel look-ra lennék a legjobban kíváncsi :))

    VálaszTörlés
  3. Tök jól néznek ki! Én is akkor veszek Avon lakkot, mikor akciós. Most két árnyalatra csaptam le az április újságból, egy babakék és egy orgonalila, már alig várom hogy megérkezzenek! A héten kaptam meg egy hatalmas Moyra csomagot is, nálunk nem lehet beszerezni, így Thimmyke volt ebben a segítségemre :) Egy csomó sugar sand lett az enyém, két metal effect (arany és ezüst) és a sea salt kollekcióból három lakk, mind gyönyörű :) Innen az aqua jeans-ek érdekelnének nagyon hogy vajon hogy teljesítenek!

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!