2015. június 10., szerda

Matt homoklakk | Essemce Love&Sound 04 Feel The Vibe

Hali:)
Mára egy körömlakktesztet hoztam nektek. Elég sok homoklakkom van ,de még nem volt olyan ami matt lett volna. Szóval ez a matt drágaság úgy került a kezembe ,hogy az nap németes kiránduláson voltam Hallstattban. És a visszafele úton megálltunk pihenni és a barátnőmmel gyorsan befutottunk a Müllerbe. Ott találta meg ezt a drágaságot 1 Euróért. A lakk mellé szintén 1 Euróért vettem egy neszeszert is. Sőt még jól jártam mivel -20% kedvezmény volt a lakkokra.
A  Love&Sound kollekvióból származik , száma és neve : 04 Feel The Vibe. A lakk színét nehéz behatárolni talán piszkos pisztácia színre hasonlít , vagy inkább mire hasonlít? Ecsetével könnyű volt dolgozni ,habár néhány szál kilógott az ecsetből ,de annyira nem volt zavaró.
Nem annyira érdes a lakk mint például egy Moyra homoklakk. És ez így tetszik is nekem,h nem annyira érdes. Száradási ideje olyan mint a többi homoklakké , gyors volt.A tartósságáról még nem tudok beszélni ,mivel nem rég kentem fel.  A matt hatás is érvényesül.
Szerintem 1 Euróért megérte , kíváncsi vagyok meddig fog fent maradni a körmömön. Amúgy azt nem tudom ,hogy lehet-e még kapni. 

Ebből a kollekcióból van lakkotok? Vagy esetleg épp ez van meg?




5 megjegyzés:

  1. Nincsen ebből a kollekcióból lakkom. Követem az essence új kiadásait, de már rég nem vásároltam tőlük. :/
    Nagyon szép a lakk, remélem, hogy tartós is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig jól bírja , két nap és sehol eddig egy megkopás:)

      Törlés
  2. Ez vakolatos :) A színe szép, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!