2015. június 15., hétfő

Manikűrvadász 17.forduló


Sziasztok:)
Sajnos az ezelőttiből kimaradtam ,de a 17.-et nem hagyhattam ki. A szerencse ismét úgy hozta ,hogy páromul Elenit kaptam a http://azrail5.blogspot.hu/ blog íróját.  Eleni blogja sok témával foglalkozik ,változatos és mindennap olvashatunk tőle egy nagyszerű bejegyzést. Elenit nagyszerű bloggerinának tartom , az egyik kedvencem.
Egy virágos nyomdás manikűrt választottam tőle. 

Azért választottam ezt a fekete-nude manikűrt ,mivel elvarázsolt a szépségével:D. Egy picit változtattam rajta ,mivel a nyomdás része a középső ujjamra került a gyűrűsre egy fekete pötty került.A feketével festett körmömre nem került csillám.

Kíváncsi vagyok ,hogy a többiek mit alkottak:)
Használt lakkok:
~Moyra 35 (fekete)
~Essence 40 





26 megjegyzés:

  1. Eleninek ez a manikűrje engem is megbabonázott, amikor először láttam, meg másodszor is és most is :))) A te verziód is nagyon aranyos lett, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen:))
      Nagyon szép manikűrt alkotott Eleni:))

      Törlés
  2. Csodálatos, mint mindig! Nagyon ügyes vagy <3 Szépek a körmeid, és köszönöm a szavakat :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:)
      Nagyon örülök ,h tőled vadászhattam:) :*

      Törlés
  3. Nagyon elegáns és szép lett! ^_~

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a tiéd is, nem csodálom hogy ezt a manit választottad, mert tényleg csúcs-jól néz ki!

    VálaszTörlés
  5. Jó lett, nekem is bejön a fekete-nude virágos mani :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ügyes vagy, nekem is tetszik a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a nyomda mintája*-* Szép lett:))

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!