2015. augusztus 16., vasárnap

Ősziesebb lakk a porondon | Miss Sporty Lasting Colour Maxi Brush 495

Sziasztok:)
Nyaralás miatt nem voltak bejegyzések a blogon amiért ne haragudjatok:). Egy hónappal ezelőtt volt teszt a blogon ,de gondoltam erről a szép kicsit ősziesebb lakkról hozok tesztet. Sajnos már csak 2 hét és szeptembert írunk ,ami nem azt jelenti még ,hogy a nagy kabátot elő kell vennünk hanem elkezdődik az iskola.
Ezt a lakkot még nyaralás során vettem a Rossmanban 250Ft-ért találtam az akciós pultban , vettem még egy lakkot ha érdekelne arról is egy teszt írjátok meg nekem:). Vagy épp egy haul bejegyzés.
Hopp egy Mazsola:D

Két réteget láthattok a körmeimen 1 vastag és 1 vékonyabb réteget. A lakk azt ígéri ,hogy tartós lakk ami 10 napig bírja ,hát nem hiszem ,hogy addig fogom viselni a körmeimen ,majd kiderül. A Miss Sportyban a széles ecsetét szeretem amivel könnyedén ki tudom festeni a körmeimet és egy festéssel akár. A száradási idejével sincs bajom normál idő alatt szárad meg , nem olyan vészes. A képeken fedőlakk nélkül láthatjátok.


9 megjegyzés:

  1. Szuper lakk, jó a színe. :)

    VálaszTörlés
  2. De szép!Pedig nem vagyok lila-lakkos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én se vagyok az a nagy lila lakkos ,de ez megtetszett és nem hagyhattam ott:)

      Törlés
  3. A lila nem az én színem. Az ecsetjüket én is szeretem, na de a kis gömb üveg az idegesítő és kevés van benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg idegesítő az benne ,h kevés. Az üveg formája annyira nem idegesít engem:)

      Törlés
  4. Jaj de cuki kutyus:D Nagyon tetszik ez a lakk, pedig én sem szeretem annyira a lila színt.:)

    VálaszTörlés
  5. wow) i like this nail colour!!!
    kisses from ukraine :-****
    follow4follow??
    maliovanka.blogspot.com

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!