2015. augusztus 9., vasárnap

Rózsaszín manikűr

Sziasztok:)
Mostanában egyre gyakrabban veszem elő a rózsaszín lakkjaimat , kezdem egyre jobban megkedvelni ezt a színt. És így felavattam az új Moyra lakkjaimat amikről itt olvashattatok. 
A pöttyös manikűrök soha nem maradhatnak ki:D. A masnit meg azért festettem mivel elég régen festettem masnit a körmömre ,pedig nagyon egyszerű és mutatós. Mindegyik lakkból 2 réteget kentem fel. A hüvelyk , mutató , kisujjamon és amivel díszítettem a másik két ujjamat az a Moyra 959-es Rosie árnyalata. A másik lakk a Moyra 955 Fabine árnyalata.
Vidám nyári vagy inkább picit tavaszias manikűr lett. Nekem nagyon tetszik és remélem nektek is:)
Legyen szép napotok:)!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a manikűröd. :)
    A rózsaszín pedig nagyon szép szín. :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem én is a rózsaszínt ezen a nyáron, főleg a Moyra újdonságai miatt! Csini a manikűr :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!