2016. január 14., csütörtök

Még mindig imádom a menta színt | Manikűr

Sziasztok:)
Mint tudjátok a menta szín a kedvencem és hát azért ez a szín nem éppen télies ,de ennek ellenére én ezt kentem fel. Hiszen ez a tavaszias szín egy kis boldogságot melegséget hoz az ember szívében:).
2 ujjam kivételével a kedvenc menta lakkom került a Golden Rose 44-es szépsége:)
A másik lakk a Lovely Summer Sand kollekciójába tartozó 5ös szépsége.
Mindkét lakk élénk intenzív szín ami 2 rétegben került fel. Hamar megszáradt a két réteg és a tartósságukra sincs panasz. A homoklakkot pedig könnyű volt lemosni ,nem kellett vele sokáig szenvedni. 
 A manikűr 1-1 fekete pöttyel dobtam fel. Nem nagy kunszt ,de mégis olyan szépen mutat. Szerintem tavasszal sok menta színű manikűrrel fogok érkezni hozzátok:D.
Szeretitek ezt a színt?

3 megjegyzés:

  1. 2 menta lakkom van, nyáron elfogyott egy, bár nekem nem kedvenc színem, néha megjön hozzá a kedvem. Én is szoktam nem évszakhoz illő színt felkenni, azért ez nem szabály, hogy mikor mit kell kenni :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!