2016. január 4., hétfő

Változások a blog életében

Sziasztok:)
Régóta érlelődött bennem ez a poszt ,mivel ahogy észre vettétek nem sok minden történt a blog életében az utóbbi időben. Ez egy őszinte kis bejegyzés akar lenni, amibe azt szeretném elmondani vagyis leírni, hogy mi miatt nem voltak bejegyzések.

Szóval az első ok az az idő hiány. Sajnos volt úgy az utóbbi időben ,hogy nem tudtam rendesen beosztani az időmet ,emiatt sem voltak nagyon bejegyzések. Meg  a blog külseje se változott, néha úgy tűnhetett ,hogy a blog elfeledésbe meredt. Pedig a blog régen az életem része volt. Nem telt el úgy egy nap ,hogy ne nézzem meg. De ahogy idősödöm kevés időm jutott rá , egyrészt a tovább tanulás igaz még odébb van ugyan ,de nyelvvizsga vagy bármilyen vizsga közbeszól/t. A másik dolog az a kamaszodás, ha mondhatom azt:D amikor a barátokkal találkozol vagy csak szerelmes lesz az ember. Na és itt kezdődik az, hogy megfelelj mindenkinek. Az is fontos ,hogy mindenre legyen elég időd: sulira , barátokra stb... 

A másik dolog az a kedvetlenség. A blogot nagyon szeretem tényleg , főleg titeket ,de volt úgy és szerintem más bloggerina életében is előfordult már, hogy nincsen épp akkor inspiráció vagy kedve az íráshoz. És szerintem az a fontos ,hogy az ember kedvből írjon és nem a kényszerből. Hiszen az írás az egy hobbi és nem kényszerből kell azt végezni. És emiatt ez meg is látszódhat az íráson. 

Azon gondolkodtam ,hogy bezárom a blogot, de rájöttem ,hogy imádok itt lenni. És lehet ,hogy rossz döntés hoznék ezzel. Szóval leültem és elgondolkodtam ,hogy hogyan tovább. Arra a döntésre jutottam ,hogy egy kicsit személyesebb blogot szeretnék írni ahol talán jobban megismernétek és néhány ötletet is meg tudnék veletek osztani ,de a körmös posztok sem maradnának el. De valamivel kevesebb manikűr jelenne meg a blogon ,mert néha időm se jut a körmeimre ezért van úgy ,hogy egy manikűrt egy hétig viselek. Régen nem volt ilyen mert 2-3 nap alatt hordtam egy manikűrt. 

Egy új korszak kezdődne el a blog történetében, emiatt is kap egy új külsőt a blog.
A posztok szerintem két naponta jelennének meg.
Új sorozatok kerülnek ki.
Köszönöm ,hogy elolvastátok:)
Tartsatok velem:3 

8 megjegyzés:

  1. Én Veled tartok. ((-: Nem baj az, ha néha van egy kis újítás formálódik a blog. Én kíváncsi leszek rá, mindenképpen. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon szépen köszönöm a kedves kommentet:)

      Törlés
  2. Egy pillanatra megijedtem, hogy te is itthagysz bennünket, mert mostanában olyan sokan búcsúznak el :( De rám számíthatsz, veled tartok és kíváncsi leszek az új koncepciódra ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm:)
      Holnap láthattok már egy bejegyzést is:)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!