2016. január 5., kedd

Egy kis segítség kezdő bloggereknek#1

Sziasztok:)
Egy új sorozatot szeretnék elindítani amiben a kezdő bloggereknek szeretnék segítséget nyújtani. Igaz, hogy már 2 éve blogolok ,de azt el kell mondanom ,hogy nem tartom magam profi bloggernek. Szóval a tanácsokat vagy az építő jellegű kritikákat elfogadom, sőt örülök is neki ,hiszen ezáltal fejlődök és a blog is fejlődik.Csak néhány apró tanácsot szeretnék nyújtani kezdőknek. Nekem is sokat segített anno az ilyen fajta bejegyzések. Most először össze gyűjtöttem olyan képszerkesztőket amelyeket ingyenesek és könnyedén használhatóak. Regisztrálni sem kell némelyiknél.

1.Pixlr Express
Ő a nagy favoritom. Általában őt szoktam használni. Használata pofon egyszerű, le se kell tölteni elég ha rákattintasz majd feltöltöd a képet és már alakíthatod is a saját ízlésed szerint. Nem csak gépen tudod használni hanem telefonon is egyaránt.

2.Pick Monkey
Ez az oldal is egy baromi jó képszerkesztő oldal. Igaz néhány effekthez regisztrálni kell, hogy használni tudd. Képkollázst is alkothatsz vele. Rengeteg funkció megtalálható rajta, hogyha épp képet szeretnél átméretezni vagy csak egy kis photoshopra vágysz.

3.PicsArt
Úgy tudom ezt csak telefonra lehet használni. Igazán jó kis program, hiszen rengeteg effektet tudsz használni. Szintén lehet képkollázst készíteni vele. Kisebb fajta photoshopp is ha nevezhetem így.

4.White Instagram
Ezt általában Instagramon szoktam használni. itt megleshetitek a képeimnél. Ez az alkalmazás szintén telefonra tölthető le. Az alkalmazás segítségével keretet tudsz adni a fényképednek , így a képed megmarad egészében vagyis teljes méretében megmarad. A keret színét be tudod állítani.

Általában én őket szoktam használni. Kíváncsi vagyok ,hogy ti milyen képszerkesztőket használtok, ha van kedvetek írjátok le nekem nyugodtan:) várom a válaszaitokat.
Legyen szép napotok <3

képek forrása: google

4 megjegyzés:

  1. Köszi a tippeket :) Nem rég kezdtem bele a blogolásba , így mindenféle 'segítségnek' örülök :) A PicsArt-ot eddig is használtam , és nekem az vált be eddig a legjobban :) Nagyon kihasználható kis app. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is lesem akkor a blogodat:)
      Nekem is bevált nagyon jó kis alkalmazás az biztos:D

      Törlés
  2. Már két éve? :) Blogolni nem fogok, annyira nem vagyok elszánt, de azért pár tipp jól jön a mindennapi élethez is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már több mint 2 éve vezetem:)
      gyorsan repül az idő:D

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!