2016. január 6., szerda

2015-ös év kedvenc lakkjai

Sziasztok:)
Még meg kell szoknom a dátumot, hogy már nem 2015-öt van hanem már 2016-ot írunk.
Igaz a tavalyi évben nem sok lakktesztet mutattam nektek, de egy-két kedvencem lett abban az évben. Ezeket szeretném nektek megmutatni. Tavaly is volt ilyen ezt pedig itt  nézhetitek meg.
A képekre kattintva láthatjátok róluk a tesztet.

1.Essence Gel 24 Indian Summer
 
Egy nyári lakkal kezdeném. Hát ő maga a megtestesült napfény számomra. 

2.Golden Rose Rich Color 44
 
A menta szín még mindig nagy kedvencem. Ő nem maradhat ki a listából. Várom  a tavaszt, hogy újra felkenhessem.

3.Golden Rose Rich Color 108
Ez a petróleumkék szín megfogott:) Baromi szépen mutat így a télben. Igazán téli szín.

4.Miss Sporty Clubbing Colours 345
A burgundi szín a másik kedvenc színem, így ő sem maradhat ki a listából.



2 megjegyzés:

  1. A barack nekem is tetszik, megvan, de húúú, én nagyon sok kedvencet bírnék mondani, a legkedvencebb az AE Cathy, a kis semmi színe ellenére nagyon sokszor felkentem.
    Petróleumkékem nekem is volt, nemrég fogyott el a Moyra Gel look kékje, főleg ősszel használtam. A menta is üde szép, a bordó meg örök szín. Hát, ha annyira szereted a mentát, miért nem kened fel? Fehér vagy ezüst hópelyhekkel szép lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyi szépség*-*

      Most, hogy mondod(írod) lehet legközelebb felkenem és feldobom valami kis télies cukisággal:) köszönöm az ötletet:)

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!