2016. január 7., csütörtök

Piros-fekete francia | Manikűr

Sziasztok:)
Hétfőn volt egy kis időm alkotni így született meg ez az egyszerű piros-fekete francia manikűr. Akik instán követnek azok találkozhattak már ezzel a manikűrrel. Gondoltam itt is megmutatom nektek, hiszen egyre kevesebbszer kerül fel a blogra manikűrök. Szóval mutatnám is, hogy mit alkottam.
Sajnos későn érek haza, így csak vakus és lámpafénynél készült képeket tudok mutatni. Meg a fényképezőmbe az elem lemerült és még nem sikerült vennem bele elemet. Ezt nézzétek el nekem:)
Még tavaly decemberben vettem egy Rival De Loop lakkot és most próbáltam ki először. A lakk matt finishű száma és neve: #36 berry temptation. Amikor vettem épp akciósak voltak a RDL lakkok, szóval ezen kívül még néhányat elhoztam. Róluk később láthattok majd bejegyzést.
Cellux segítségével készítettem a francia manikűrt majd egy fekete díszítő lakk segítségével vonalakat húztam. Két ujjamat cuki fekete masnival dobtam fel és ezekre 1-1 díszítőkövecske került.
Olyan Minnis manikűrre sikeredett:)

Szeretitek a francia manikűröket?

6 megjegyzés:

  1. Csinos :) Rajtam sosincs francia manikűr, pedig annyira szép, tetszik is, de valahogy mindig győz a nyomdázás és a színek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a nyomdázás mindenkit magával ragad:3
      de néha azért előkerül egy kis egyszerűség is:)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! :) :)
    Tényleg Minnie-egeres, akit pedig imádok....:)
    Bár a piros-fekete kombó annyira nem az én színem, de tavaszra kis színváltoztatással igazán jó ihletet adtál. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök ,h tetszik és, hogy egy kis ihletet tudtam adni:)
      Igaz másodszorra készítettem ilyen piros-fekete kombót, de egyre jobban kedvelem:)

      Törlés
  3. Szerintem is hasonlít Minnie-re. :) Szép lett. ^^

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!