2018. szeptember 6., csütörtök

Szürke napokra | Trend It Up 080

Sziasztok!
Idejét se tudom már. hogy mikor volt utoljára körömlakk teszt. A mai posztban egy igazán őszies lakkot fogok nektek megmutatni. Ez az első és egyetlen szürke lakkom. 
Barátomtól kaptam még ezt a lakkot, ami a Double Volume&Shine családból származó lakkocska.
Ezt a lakkot a szürkés, őszies napokra lehetne felkenni a körmeinkre.

A lakk két rétegben került fel, fedőlakk nincs rajta. Próbálom tesztelni, hogy fedőlakk nélkül mennyire bírja a strapát. Kicsit elszomorodtam, mert mosogatás után csak az egyik körmön pattogott le, a többin igen szépen bírja.


Este kentem fel a lakkot és féltem is egy kicsit, hogy vajon másnapra párnalenyomatos lesz-e? De örömmel jelentem, hogy nem lett az. Nagyon könnyedén megszáradt, számomra a lakk állaga is tökéletes és az ecsettel pedig könnyű dolgozni.


Nektek van szürke lakkotok?

1 megjegyzés:

  1. Szerintem szép ez a lakk! (-: Nekem van több árnyalatban is szürke, szeretem ezt a színt is, természetesen a lila mellett. :D

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!