2013. december 30., hétfő

Az első Essie lakkom

Még karácsonyra kaptam pénzt , és arra gondoltam elköltök belőle 1590 Ft-ot .Ennyi volt az ára az Essie lakknak , olcsóbb mintha az ausztriai Müllerben vettem volna meg 9 Euróért.A helyi fodrászkellékesben vettem meg , nem sok választék volt belőlük , kár :( Egy rózsaszínes lakkot választottam , aminek az árnyalata a 831 Nice Pack Age . Most nagyon boldog vagyok , de rá kellett mos jönnöm ,h el kéne kezdeni a lakkstopot :( Úgy döntöttem ,h 2014 januárjától 2014 márciusig nem veszek több lakkot.Jöhet egy kép , erről a szépségről ?? 
13,5 ml ez a kis szépség :) Természetesen lesz róla teszt , de már csak 2014-ben :)
Mára lesz még egy poszt :) !! Addig is vigyázzatok magatokra !!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon várom róla a tesztet, nekem még nem volt szerencsém Essie lakkhoz :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg lesz :) Nekem se volt eddig , de amiket olvastam róla , azok csak jó véleménnyel voltak róla

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!