2013. december 29., vasárnap

Manikűrvadász 6.forduló


Most először jelentkeztem a manikűrvadászra . Nagyon kíváncsi voltam ,h kinek a blogját is fogom kapni.
Akit kaptam az nem  más mint Lexa , akinek a blogja a http://glitterfingersss.blogspot.hu .
A blogot már ismertem és követője is vagyok , Lexa munkáit nagyon szeretem . Először nem is tudtam ,h mit válasszak , mert annyira széép munkákat készít .
Végül ezt a manikűrt választottam :
Amikor megláttam tudtam ,h ezt kell elkészítenem . Nekem is kedvenc gyümölcsöm az eper <3.
Alapnak a Lovely Blink&Blink kollekciójából a 3 számút , a leveleket egy sima zöld lakkal oldottam meg.



Szerintem az eredeti sokkal szebb mint az enyém !! Remélem lehet látni ,h epret ábrázol :) Elnézést a rossz képekért . Elfogyott otthon a fültisztító pálcika :(


14 megjegyzés:

  1. Ügyes lett. :) Én is nagyon szeretem az epret. ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen lányok :) !

    VálaszTörlés
  3. Felismerhető az eper, jó kis mani ez :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon élethű lett, igazán mutatós kis mani! :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. A kedvenc gyümölcsöm az eper, de eddig még nem készítettem epres manit, lehet majd én is megpróbálkozom vele. tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki, a nyarat juttatja eszembe :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm lányok :) !!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem jól sikerült! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ari lett! Még így lehet jobb is, hogy a zöld nem glitterből van! :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!