2013. december 28., szombat

Kedvenc körömlakkjaim 2013-ban

Meg akarom nektek mutatni ,h ebben az évben melyek voltam a kedvenc lakkjaim.
Nem sok lakkot mutattam eddig nektek a blogon , ezért csak 5 kedvenc lakkomat mutatom meg nektek.
Lássuk is a kedvenceket :
Ez a szín engem elragadott , 2 rétegben csodásan fed és a tartóssága is szuper

Az egyik legjobb sand lakk , gyorsan szárad és a színe is tökély ,csak nagyon nehezen lehet lemosni :(

Kedvenc Nude lakkom , annyira gyönyörű kávé színe van ( egy kicsit) 

Legszebb kék lakkom , annyira gyönyörű. igazi tavaszi szín .

Kedvenc párosom , egy sand lakk és egy egyszerű zöld lakk találkozása .

Nektek mi volt ebben az évben a kedvencetek ??

5 megjegyzés:

  1. Nekem az első tetszik a legjobban :) szépek

    VálaszTörlés
  2. Nálam idén a homohatású lakkok és a Sally Hansen lakk volt a nyerő, de szerintem mire megírom az éves postot, még pár biztosan be fog ugrani:D:D

    VálaszTörlés
  3. Nekem legjobban a Lovely kék jön be, iszonyat szép színe van :) Persze a többi lakk sem rossz :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!