2013. december 28., szombat

Ezt hozta a Jézuska

Szeretném nektek megmutatni ,h mit is hozott a Jézuska .
Nem mindent fotóztam le nektek , csak azokat amik érdekelhetnek titeket .
Amik kimaradtak az pénz , alkalmi ruha és pizsama és csoki .
Nagyon jó dolgokat hozott a Jézuska , még egyszer köszönöm :)
Csoportokra osztottam , remélem érdekel titeket .

1. Ruhák
Elég sok ruhát kaptam idén , de nem is baj :)
Menta színű , Cuki cicás póló , farmer és egy meleg pulcsi.
A pulcsi az F&F márkájú , a Cicás póló H&M márkájú.
Mindegyik nagyon kényelmes és puha . Köszönöm szépen :)

2. Baglyos holmik
Olyan ügyes voltam ,h jól eldugtam a baglyos nyakláncomat , úgy ,h ez kimaradt .
Baglyos telefontok és baglyos fülbevaló .
Annyira cukik , a telefontok pedig nagyon jól védi a telefonomat , nem gumis .

3. Körömlakkok
Nem sok körömlakkot kaptam , csak 3 .
2 Essence lakk : 1 fedő és 1 homokhatású .
A harmadik lakk pedig Miss Sporty 005 , erről a lakkról már láthattatok posztot itt.
A homok hatású lakkról szeretnétek tesztet látni ??

4. Lora termékek
Körömmatrica , Csillag alakú strasszkövek , Fülbevaló , Hajgumi
A körömmatricán hangjegyek , virágok és négylevelű lóhere van.
Csillag alakú strasszkövekről már láthattatok bejegyzést itt.
A fülbevalókat lehet később befestem .
A hajgumi az nálam fogyóeszköz , ezért mindig jól jön.

5. Táska
A kedvenc táskám sajnos tönkre ment , ezért kaptam ezt helyette .
A színe ugyan olyan mint a pénztárcámé.

6. Vanília 
Imádom a vanília illatát , ezért is kaptam egy dezodort és egy testpermetet .
Elég belőlük egy-két fújás .

7.  Egyéb
A régi mp3 tönkre ment ezért kaptam egy újat , nekem nagyon tetszik
Ragasztópisztoly is kellet már , ez a kisebb változata . Ragasztót még nem sikerült szerezni bele .

Ennyi lett volna , remélem tetszett :)
Ti mit kaptatok karácsonyra ??

3 megjegyzés:

  1. jaj a baglyos fülbi mennyire szép.

    VálaszTörlés
  2. A telótok nagyon tetszik. Én is azt akartam az Xperia J-mre venni, csak szilikonosat, viszont nem volt mintásban, így maradtam a sima rózsaszínnél :D Az Essence sand lakkról várom a tesztet:)

    VálaszTörlés
  3. Mdollas Nails : Nekem is nagyon tetszik , nagy meglepetés volt.
    Réka: Nekem is van szilikonos tokom , csak az zöld :D . Meg lesz ígérem , sajnos sok teszttel el vagyok maradva.

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!