2014. január 15., szerda

Haul ( Moyra , Bagoly , Avon )

Ebben a hónapban már mutattam nektek haul bejegyzést , de megint összegyűlt néhány dolog.
Tegnapelőtt írtam nektek ,h a körmeim kezdenek gyengébbek lenni , ezért tegnap elmentem a helyi fodrászkellékesbe egy ápoló lakkért , természetesen más is került a kosárkámba , mégpedig ezek:
fedőlakk , körömerősítő, sand lakk 854
Fedőlakkra szükségem volt , mert már a végét jártam a mostani,a fedőlakk 320 Ft volt. A körömerősítőről biztos ,hogy lesz teszt,amúgy a barátnőm ajánlott , mert neki már bevált , úgy ,hogy kíváncsi leszek rá. 
A körömerősítő 320 Ft. volt. A boltban megtetszett a színe , úgy hogy eljött velem haza , 380 Ft .

Keresztmamámék megleptek egy baglyos ágyneművel

Annyira cuki , nagy meglepetés volt számomra :)

Avonból rendeltem egy szempillaspirált , mivel a mostaniak mindig lekopnak és a szemem alatt mindig fekete vagyok. Számomra ez nagyon zavaró . 1000 Ft volt a Super Shock spirál .
Kíváncsi leszek rá :)

Végre megjött a telefontokom , amit még talán novemberben rendelt meg az unokatesóm nekem.


Ti utoljára  mit vettetek ?? 

1 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!