2014. január 17., péntek

Újságpapíros körmök ( Step by step)

Még barátnőm kértem ,h egyszer készítsek el egy újságpapíros körmöt . Régebben már kipróbáltam , de rossz minőségű fényképeket készítettem , így még egyszer meg akartam próbálni. Kevés step by step-et írtam , és gondoltam megírom nektek . Nem sok minden kell hozzá. Könnyedén belehet szerezni a "hozzávalókat".

Szükségetek lesz :

~ újságpapír ( bármilyen lehet)
~alkohol( az alkohol lehet gyógyszertári vagy otthoni)
~körömlakk( a lényeg ,h világos színű legyen)
~tálka(ebbe öntjük az alkoholt)
~olló

Először lefestettem a körmeimet egy világos színű lakkal , én az Avon pasztell lila lakkját választottam.

Majd az újságpapírból vágtam ki azokat az elemeket , amelyeket a körmeimre akarok rakni. Utána egy tálba öntöttem az alkoholt , és beleraktam a kivágott papírokat és rányomtam a körmeimre a fecniket .
Könnyedén el lehet készíteni ezt a manikűrt és nagyon mutatós tud lenni.
És ilyen lett:


Kipróbáltátok már ezt a technikát ?? Sikerült ??


4 megjegyzés:

  1. ez az a techika amit még nem próbáltam.
    rajtad tetszik viszont :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. próbáld ki minél hamarabb , mert nagyon jó technika , én imádom :)
      köszi:)

      Törlés
  2. Jól néz ki. Ezt a technikát én se próbáltam még, pedig nagyon mutatós.
    Nézz be hozzám:) http://nagymosolyblog.blogspot.hu/2014/01/13-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!