2014. május 2., péntek

Áprilisi Kedvencek

Nagyon gyorsan eltelt ez a hónap is , és képzeljétek május 6-án kedden lesz a matekvizsgám , nagyon félek tőle . Összesen 5 db körömlakkot választottam ki , amelyek igazán szép tavaszias árnyalatok.
Avon Sea Breeeze : igazán üde menta szín , ami 2 rétegben fed anyukámtól kaptam még húsvétra. Golden Roe matt 19 : nagyon tetszett nektek a 33 hetes kihívásban , én is nagyon szeretem . még Szilvinél nyertem. Astor 85 illatos: egy illatos körömlakk , amit kb 1 éve vettem , az illata igazán kellemes . Avon Laving Lavender : őt is nagyon tetszett nektek a 33 hetes kihívásban , szép pasztell lila . Lora 6 : csillámos lakk , amit nehéz lemosni .

Ebben a hónapban kedvencetek volt a Manikűrvadász 8.fordulója , az LFP! 5.fordulója és a Disney Hercegnő Belle manikűrje .

Plussz hoztam most is nektek egy képet Mazsoláról

4 megjegyzés:

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!