2014. május 3., szombat

Colourful Nail Art Challenge - 1.Cukorka színe

Timike ismét egy nagyszerű kihívást hozott össze aminek a mai témája a cukorka színek . Az inlinkz kódokat itt megtalálod. Először nagyon más manikűrt készítettem , de maradtam egy egyszerű manikűrnél . Amúgy ezt viselem most is , és amikor ezt a sorokat olvassátok én sorfalat állok a ballagáson. A gyűrűsre az Astor 85-ös illatos lakkját kentem , és tettem rá egy szívecskés követ , ami most jött meg ( Ebay-es szerzemény) . A többi ujjamra az Avon Sea Breeze lakkját kentem fel . Az illatos lakk még mindig nagyon jó illata van  egy nap után is . Remélem nektek is annyira tetszik mint nekem :)
Jelentkezni itt tudtok ,hogy ha megtetszett nektek ez a kihívás .
 Nekem most nagyon tetszenek a képek:)
Többiek munkája 


19 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Kis egyszerű, de mutatós! :))

    VálaszTörlés
  2. kár, hogy a kisujjadon a körömágynál elkenődött, amúgy szép lett. egyszerű, de mutatós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi , hát igen nem száradt meg kellő képen :)

      Törlés
  3. nagyon cuki ezzel a szivecskével :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes az a szivecske :) tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki, feldobja a szivecske. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kis aranyos lett, tetszik: )

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!