2014. július 28., hétfő

Avon Pastell Pink lakk TESZTJE

Sziasztok:)
Igaz ,hogy tegnapra ígértem egy posztot , de sajnos el kellett utaznunk , és így nem tudtam megírni nektek .
Ma egy teszttel érkeztem , igaz ,hogy mutattam már nektek ezt a lakkot , de akkor borzalmas képek készültek és gondoltam ,hogy megmutatom nektek újból :)
Ez a lakk az Avon Pastell Pink lakkja , most pont akciós az Avon katalógusban . Tavasszal sokat szoktam felkenni a körmeimre , mert annyira szép pasztell szín. Két rétegben kentem fel a körmeimre , az első réteg mindig csíkozódik , a második már nem . 

Az ecsetével könnyedén lehet felkenni a lakkot . Az üvege 12 ml tartalmaz . A kupakja még régi kinézetű .


Szeretitek a pasztell színeket ??

6 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a pasztelleket, a mai bejegyzésemben is szerepet kapnak majd. ;)
    Cuki ez a szín. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ,hogy tetszik , akkor majd meglesem :)

      Törlés
  2. Nem rossz, de már van ilyenem Moyra meg Manhattan is, szóval ez egy népszerű szín minden márkánál.

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez a szín túl vakítóan világos, vagy nem is tudom. Halványabban, talán egy rétegben még tetszene, de így nekem túl erős.

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik! Imádom az avon lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem a pasztell színeket :) Eddig csak egy Avon lakkom volt (Aqua fantasy), és elégedett is voltam vele, bár a vége felé nagyon besűrűsödött a lakk, és nehéz volt vele dolgozni. De egészen tartós volt, és a színét is szerettem :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!