2014. július 26., szombat

Díjat kaptam #3

Igaz ,hogy azt írtam az előző bejegyzésben ,hogy holnap fogok írni nektek legközelebb ,de ma kaptam Azrail-tól díjat , amit Nagyon Szépen Köszönök :)
 

Szabályok :
 1. Írj magadról 10 tetszőleges érdekességet.
2. Válaszolj a díj továbbadójától származó 10 kérdésre
3. Add tovább a kedvenc blogíróidnak a díjat, természetesen 10-es kérdéssor kíséretében. 

1. Kis koromban szerettem volna egy egeret:D
2. Imádom az állatokat
3. Kis koromba mindig állatorvos akartam lenni .
4. Egyik rokonomnak 15-én , a másik rokonomnak 16-án , nekem meg 17-én van a születésnapom , így együtt tudjuk ünnepelni a szülinapunkat .
5. A kutyámról neveztem el a blogot.
6. Nem rég elkezdtem oroszul tanulni
7. A krumplis tésztát tejföllel szoktam enni
8. Még soha nem volt eltörve semmilyen csontom (szerencsére)
9. Imádom a forrócsokit :D
10. Augusztusban 9 hónapos lesz a blog :)

Azrail kérdései:

Mi a kedvenc színed? A menta , a kék , és a zöld <3
 Hova mennél nyaralni? Tengerpartra :)
 Sportolsz valamit? Sajnos nem , de 2 évig nép táncoltam
Milyen furcsa szokásod van? Biztos van , de most nem jut eszembe semmi
 Melyik a kedvenc drogériás márkád? Essence
 Van háziállatod? Igen :)
 Szoktál neten rendelni ékszereket/lakkot/sminktermékeket? Néha-Néha 
 Mi volt a jeled az oviban? Szívecske <3
 Milyen hobbid van még a blogoláson kívül? Körömlakk gyűjtés :D
 Mi a kedvenc parfümöd? Avon Pretty Fabulon ( remélem jól írtam )

Az én kérdéseim :
1.Mikor van a szülinapod ?
2.Kedvenc évszakod?
3.Mióta vezeted a blogod ?
4.Hány darab körömlakkod van ?
5. Szoktál könyvet olvasni ? Most olvasol valamit ?
6. Hány nyelven beszélsz?
7.Van különleges képességed ?
8.Kedvenc manikűröd , amit mostanában alkottál?
9. Van kutyád ?
10. Körül-belül hány blogot követsz?

Jelöltjeim:
 
 

7 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy mindenki ízlése más, de ez a krumplistésztás dolog picit furi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azzal eszem! :) De csak szigorúan mellé rakom és nem összekeverem vele. :D

      Törlés
    2. akkor nem vagyok egyedül :D

      Törlés
  2. Gratula a díjhoz!
    Remek, hogy pozitívumként éled meg az ünnepeket, nekem a névnapom anyáméval, a szülinapom meg apáméval van együtt, annyira nem vagyok ettől boldog.

    VálaszTörlés
  3. PACSIII! Én is tejföllel eszem a krumplistésztát.. Azt hittem egyedül vagyok a világban ilyen.. :D Nekem a születésnapom egy napon van a barátoméval és a nagybátyáméval is.. :D
    És persze nagyon szépen köszönöm a díjat! :)) :*

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!