2014. augusztus 26., kedd

33 hetes kihívás - Minta a gardróbból

Sziasztok:)
Mára a 33 hetes kihívással készültem nektek , aminek a témája a minta a gardróbból . Én egy pöttyös felsőt választottam , igaz nem az én gardróbomból , hanem édesanyám gardróbjából. Nagyon szeretem a pöttyöket , ezért is választottam . Mutatóra és a középső ujjamra piros alapon fehér pöttyök , gyűrűsre és a kis ujjamra fehér alapon piros pöttyök kerültek .
Megunhatatlan piros-fehér pöttyös manikűr

Használt lakkok:
~Avon - Real Red
~Moyra 3 fehér

7 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, olyan retrós. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki lett! :) Engem a Túró Rudira emlékeztet ez a manikűr! :D

    VálaszTörlés
  3. Csinos, sosem megy ki a divatból, én is szoktam pöttyözni :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira édes lett. Engem is a túró rudira emlékeztet ez a kombó :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!