2014. augusztus 25., hétfő

Nailland rendelés #2

Sziasztok:)
Éppen most érkezett meg a csomagom a Nailland-től . 1 hete kellett rá várnom , és volt néhány komplikáció.
Egy rendszer hiba miatt nem jelezte ki ,hogy elfogyott egy Barry M lakk , ezért helyette választottam egy China Glaze  lakkot. És a rendszer nem vonta le a kedvezményt először , ezért szóltam , és másodszorra már levonta .
Barry M - Kingsland Road , China Glaze- Limbo Bimbo , Aengland-Ascalon
3 lakkot rendeltem , mind a 3 lakk akciós volt . 1 Barry M lakkot 845 Ft-ért , egy CG lakkot 745 Ft-ért és egy Aengland lakkot 1445 Ft-ért.
Életem első Barry M és Aenglan lakkja :)

Rendeltetek mostanában a Nailland-ből ??

12 megjegyzés:

  1. Lesznek képek? Hogyhogy csak 3?? Először én jó sokat rendeltem, másodszorra is, harmadszorra már nem olyan sokat, de ügyeltem a postaköltségre, hogy ne legyen :) Most kicsit leálltam, még mindig van, amit fel sem kentem, persze van, amit meg már 4* is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik lakkot ki is próbáltam , holnap vagy holnapután lesz róluk teszt :) Nem tudom , most csak ezeket akartam . Szerintem karácsonykor lesz egy nagy-nagy rendelésem :D . Én eddig az összes Naillandes lakkomat kipróbáltam:)

      Törlés
  2. Az Ascalon nekem nagy kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most próbáltam ki , gyönyörű ez a lakk , értem ,hogy miért nagy kedvenced :)

      Törlés
  3. Hogy tudtad megállni, hogy csak 3 lakkot rendelj?
    Én eddig egyszer rendeltem tőlük, akkor MoYou lemezeket - de alig bírtam visszafogni magam. Mostanában Golden Rose lakkok után ácsingózok, mert olyan szépeket látni a blogokon, de inkább élőben választanám ki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom. Majd én is szeretnék MoYou lemezeket rendelni. Én nagyon szeretem a Golden Rose lakkokat , hát sajnos én elég messze lakok Budapesttől , ezért nem tudok élőben választani

      Törlés
  4. Én is legutóbb "csak" 3 lakkot vettem. :)

    VálaszTörlés
  5. várom a teszteket, nagyon szépeket rendeltél :)

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!