2014. augusztus 24., vasárnap

A hét főbűn-körömlakkok

Sziasztok:)
Mára egy tag bejegyzéssel érkeztem , amit Ciska a Unaloműzés alapfokon blog  írója .

 1.Kevélység
Melyik lakkodra vagy nagyon büszke ? Én a Catrice Take It Mint menta lakkomra , ami már 1 rétegben is fed , a másik lakk amire nagyon büszke vagyok az a CG Aquadelic lakkja.

2.Fösvénység
Mennyi az az összeg ami felett már nem költenél lakkra? Melyik a legdrágább lakkod?
Hát a legmagasabb összeg szerintem 3000 Ft lenne , de én mindig akkor vásárolok drága lakkot , ha éppen akció van . A legdrágább lakkom egy CG lakk , ami egy bordó árnyalat.

 3.Bujaság
Melyik lakkal hódítanál ? 
Egy szép piros lakkal hódítanék , egy kis fehér mintával.

4.Irigység
Melyik az a lakk,amit  annyit láttál már másokon , hogy neked is kell?
Ez a lakk nem más , mint a Zoya Dream lakkja , ami a Nailland-nél hamar elfogy :)

5.Torkosság
Melyik lakkodnak a legjobb illata??
Legjobb illata az Astor 85-ös lakkja , ami illatos ( tavasszal imádom :D )

6.Harag
Melyik lakkod utálod a legjobban ? Melyik lakkodban csalódtál ? Bánod ,hogy megvetted? Melyik lakk márkát kerülöd ?
Legjobban egy Rose Nail lakkot utálok  , aminek a száma a 6-os (sötét kék lakk) . A Lora és a Rose Nail márkát kerülöm , a Lorát azért , mert amikor megvettem a lakkot (sajnos a boltban nem néztem meg) és le tekertem otthon a kupakját törött volt az üveg nyaka . És át öntöttem egy Essence 8 ml üres üvegébe és simán belefért a Lora lakk az Essence üvegbe , pedig a Lora 10 ml volt.

7.Lustaság
Ha kapkodni kell és nem vagy kilakkozva , melyik lakkot veted be ?
Valamelyik gyorsan száradó lakkomat például : a homoklakkokat 

Ti is töltsétek ki , és küldjétek el kommentbe a linket :)
Legyen Szép Napotok :)    

 

4 megjegyzés:

  1. Hmm ez gyors volt :D Drága lakkot tényleg akkor éri meg vásárolni, ha akciós, csak sokszor sanszos, hogy elfogy, mert mindenki ezt a logikát követi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen , nem rég rendeltem a Naillandből és az egyik lakk , amit nagyon akartam elfogyott :(

      Törlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!