2014. augusztus 23., szombat

Glitter sandvwich

Sziasztok:)
Most először készítettem glitter sandwichet , nem értem , hogy eddig miért nem készítettem ilyet .
Alapnak a Golden Rose Rich Color 66-os lakkját használtam , ami nem annyira jól fedő szolid lakk. Csak egyik ujjamra készítettem el , mivel elég nehéz lemosni , de nagyon jó ez a "technika" , ha nevezhetem így.
Úgy kell elkészíteni ezt a manikűrt ,hogy egy gyengén fedő lakkot használunk , majd egy réteg glitteres lakkot kenünk fel , majd még egy réteg a gyengéd fedő lakkot ( természetesen ezt annyiszor ismételjük meg , amennyiszer szeretnénk ) , én most így készítettem.
 Készítettetek már glitter sandwichet ??



4 megjegyzés:

  1. Jól néz ki, én még nem próbáltam, mivel nem nagyon van gyengén fedő lakkom. De ha egyszer lesz áttetszősebb púderrózsaszínem, tuti kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  2. Baromi jól néz ki, egy ideje már én is szemezem ezzel a technikával, de még nem vettem rá magam :D

    VálaszTörlés

Ha kérdésetek van vagy kívánságotok , csak írjatok kommentet!!